FRIVILLIG

Frivillige er altafgørende for vores forening
Derfor bliver vi altid glade, når både nye og “veteraner” melder sig under fanerne.

Vi tror på, at man som frivillig ikke blot gavner andre mennesker - det kan også være enormt givende for en selv
Man kan tilegne sig erfaring på en lang række områder, prøve kræfter med nye ting og udfordringer, eller udnytte de styrker man allerede har -
og for mange er fællesskabet man bliver en del af noget af det allervigtigste.

Hos RLIF er vi klar på at gå “all in” sammen med frivillige
Når både nye som erfarne kommer med nye tiltag og ideer, er vi klar på at give den gas.
Det er vigtigt for os, at alle får mulighed for at sætte sit eget præg på vores forening.
Og det kan være alt fra at arrangere og opstarte en helt ny aktivitet, til at dele nogle flotte billeder man har taget.

Hvad kan man lave som frivillig i RLIF?
Ærlig talt, så er mulighederne næsten uendelige (og ikke begrænset til træning/idræt), og vi er altid åbne overfor at hjælpe dig med at finde lige det, der passer til dig som frivillig.

Men for eksempel kan man:

• Blive instruktør/træner/hjælpetræner på et hold

• Være med til at arrangere/afvikle arrangementer

• Hjælpe til med diverse håndværksopgaver

• Tage/redigere billeder og video af arrangementer/træninger

• Være en del af aktivitets- og festudvalg

• Lave en fed playliste til den næste træning

• Pynte op i Foreningshus og hal til jul og andre højtider

• Afprøve, teste og give forslag til nyt udstyr

• Bygge forhindringer til Dirty Trail Karlskov

Vi vil hjertens gerne byde dig velkommen, uanset om du brænder for at være instruktør på et ugentligt hold, eller at grille nogle lækre pølser til et hyggeligt sommerarrangement.

Jeg vil være frivillig!

Fedt! Giv knappen nedenfor et tryk for at komme til vores kontaktformular.
    Og ellers kan du altid tage fat i et bestyrelsesmedlem, eller sende os en besked på Messenger!